3º/4º ESAD MONTEFIZ

Bo día chicas e chicos:

Como sabedes, debido ao coronavirus, non podo entrar no centro a darvos clase. Porén, mantede a vosa rutina e horario de estudo porque en xuño tendes que examinarvos igualmente. Para iso, utilizaremos este blogue (podedes escribir as vosas dúbidas ou comentarios como posts) e o meu correo electrónico (sabelaperezgonzalez@edu.xunta.es) como medio de comunicación.

Instrucións xerais: imos seguir o libro en orde estricto, así non vos perdedes.

 *Se traballades ben, como recompensa ide á lapela "Songs" e tentade completar a Canción "DANCE MONKEY" da cantante "TONES AND I".


MONTELEDO 17 de marzo


Proxecto "HOW TO MAKE AN ORIGAMI ________"
  • Isto xa volo pedín como deberes o último día.
  • Cada unha de vós debedes buscar en internet unha figura de papiroflexia.
  • Aprendela a facer.
  • Escribide os pasos a seguir para facer esa figura (usando o imperativo: seguide o exemplo de "HOW TO MAKE AN ORIGAMI HEART")
  • Á volta, cada unha de vós ensinarédeslle ao resto como facer esa figura.
  • Este proxecto vale 0,5 pts sobre 10, así que CREATIVIDADE chicas e chicos!!

SITUARVOS na folla que pon na parte inferior "Páxina 4 de 41" e na parte superior "2. Secuencia de contidos e actividades".
                                              
1. Situarvos na seguinte páxina, na páxina 5. Mirade os debuxos e estudiade o vocabulario.

2. Facemos a ACTIVIDADE S1.
Tendes que por as accións dos debuxos na columna correspondente e engadir algunhas máis. Se pondes máis das que aparecen nos debuxos, PERFECTO!
   *Cando rematedes a actividade, deslizádevos cara abaixo nesta páxina para comprobar as vosas respostas.
















3. Correximos a ACTIVIDADE S1. Tiñades que poñer as accións dos debuxos na columna correspondente e engadir algúns máis. Se tendes máis dos que eu poño, PERFECTO!
 
  HAVE              GO TO                GO +-ing             DO                  PLAY              OTHER VERBS
breakfast             the gym                swimming          yoga                  tennis                    watch TV
a shower/ a bath    work                   running          the shopping         football                  wake up
a coffee                bed                         fishing            my homework     handball                  get up
lunch                                                  shopping       the housework      basketball                get dressed
dinner                                                                    the washing-up       the piano               leave home
a siesta                                                                       aerobics              the guitar     drive/walk to school
a drink                                                                      karate                                start/ finish work/ school
                                                                                                                                    study/ work late
                                                                                                                               get home/ to my room
                                                                                                                                        cook dinner
                                                                                                                                                sleep
                                                                                                                                         take the bus
                                                                                                                                          meet friends
                                                                                                                                          take a nap


Agora imos aprender como expresar hábitos, rutinas, para iso imos usar un tempo verbal que se coñece como PRESENT SIMPLE. No libro, tédelo explicado nas páxinas 8-9. Porén, podedes tamén ver os vídeos explicativos.
 Imos comezar por ver como se expresan rutinas en AFIRMATIVO. Facede click here. Prestade atención ás regras de soletreo para a 3ªp.sg.!

Deberes para a próxima semana (en orde de prioridade): 
  • Actividade S6. Tendes que formar a 3ªp.sg. desas accións.
  • Actividade S7Tendes que colocar a acción que está entre parénteses en PRESENT SIMPLE. Coidado coa 3ª p.sg!
  • Comic: ide lendo e facendo as súas actividades.
  • Extra Pack: ide avanzando e facendo as súas actividades.

MONTELEDO 24 de marzo


Como o levades chicas e chicos? Agardo que esteades tod@s ben. Como isto vai para longo, non vos agobiedes cos estudos e ide traballando de maneira rutinaria pasiño a pasiño. ÁNIMO!

Imos comezar correxindo os deberes.

1. Correximos a ACTIVIDADE S6.

1. catches (os verbos rematados en "ch", engaden "es")
2. cooks
3. fetches (os verbos rematados en "ch", engaden "es")
4. lives
5. has (verbo irregular)
6. goes (os verbos rematados en "o", engaden "es")
7. copies (os verbos rematados en consonante + "y", cambia o "y" por "i" e engade "es")
8. fixes (os verbos rematados en "ch", "x", engaden "es")
9. carries (os verbos rematados en consonante + "y", cambia o "y" por "i" e engade "es")
10. watches (os verbos rematados en "ch", "x", engaden "es")
11. misses (os verbos rematados en "ch", "x", "ss", engaden "es")
12. buys
13. studies  (os verbos rematados en consonante + "y", cambia o "y" por "i" e engade "es")
14. touches (os verbos rematados en "ch", "x", "ss", engaden "es")
15. kisses (os verbos rematados en "ch", "x", "ss", engaden "es")
16. smokes
17. enjoys
18. gets dressed
19. hurries (os verbos rematados en consonante + "y", cambia o "y" por "i" e engade "es")
20. leaves
21. wishes (os verbos rematados en "ch", "x", "ss", "sh", engaden "es")


2. Correximos a ACTIVIDADE S7.
    1. Children ask... (Children = they)
    2. She goes... (os verbos rematados en "o", engaden "es")
    3. A lot of birds fly... (a lot of birds = 'moitos paxaros' = they)
    4. She studies.... (os verbos rematados en consonante + "y", cambia o "y" por "i" e engade "es")
    5. My father watches... (os verbos rematados en "ch", "x", "ss", "sh", engaden "es")
    6. He speaks... (Na 3º p.s.g, os verbos deben engadir -s (-es nalgúns casos)).
    7. He fights... (Na 3º p.s.g do PRESENT SIMPLE, os verbos deben engadir -s (-es nalgúns casos)).
    8. Big dogs like... (Big dogs = they)
    9. He pushes...  (os verbos rematados en "ch", "x", "ss", "sh", engaden "es")
    10. Lessons start... (Lessons = they)

Agora que sabemos expresar rutinas e hábitos en afirmativo, deberíamos aprender a dicir cando as facemos (time expressions) ou como a miúdo (adverbs of frequency). Podedes ler a teoría na páxina 6 dentro da actividade S2. Porén tamén podedes ver os seguintes videos explicativos:

  • Os ADVERBS OF FREQUENCY (always, usually, sometimes, never) van situados xusto antes da acción. P.ex: I never watch TVVideo explicativo.
  • O resto de TIME EXPRESSIONS van ao final da mensaxe: I watch TV at night. Video explicativo.

Deberes para despois de Semana Santa: 
    1. Actividade S2 (páxina 6).
*Se rematedes estas actividades,
    1. Ide lendo o comic e facendo as súas actividades.
    2. Ide avanzando no Extra Pack.

MONTELEDO 31 de marzo


Como o levades chicas e chicos? Agardo que esteades tod@s ben. Como isto vai para longo, non vos agobiedes cos estudos e ide traballando de maneira rutinaria pasiño a pasiño. ÁNIMO!

Imos comezar correxindo os deberes.

1. Correximos a ACTIVIDADE S2. Aquí tiñades que crear mensaxes coas accións da táboa que foran certas sobre a vosa vida.

      * IMPORTANTE!
  • Os ADVERBS OF FREQUENCY (always, usually, sometimes, never) van situados xusto antes da acción. P.ex: I never watch TVVideo explicativo.
  • O resto de TIME EXPRESSIONS van ao final da mensaxe: I watch TV at night. Video explicativo.
Como aquí cada persoa escribirá diferentes oracións, xa que é unha actividade aberta, vola corrixo á volta. Podedes facerlle unha gran exclamación vermella á esquerda da actividade para telo en conta.

Como exemplo deixo aquí as miñas mensaxes, mais CADA PERSOA DEBE FACER AS SÚAS PROPIAS MENSAXES SEGUNDO A SÚA VIDA.

Go out at nightI sometimes go out at night, but I don't like discotheques.
Cook pastaI never cook pasta because I prefer rice or couscous.
Do the housework: I always do the housework, but only my share, of course.
Work in the afternoon: I usually work in the afternoon.
Wake up at 6.30: I never get up at 6:30. I usually get up at 7.30.
Drive to workI usually drive to work but sometimes go in a Blablacar as a passenger.
Do my homeworkI usually do my homework (i.e. correct your homework) just the day before.
Go to bed at 11.30I never go to bed at 11.30I usually go to bed a bit later.


Now, we are going to learn how to express daily routines in NEGATIVE. No libro, tédelo explicado nas páxinas 8-9. Porén, podedes tamén ver o vídeo explicativo aquí:  PRESENT SIMPLE NEGATIVE

Deberes para despois de Semana Santa (en orde de prioridade):
  • Actividades  S4, S5, S8, S9.
  • Comic: Ide lendo o comic e facendo as súas actividades.
  • Ide avanzando no Extra Pack.


MONTELEDO 14 de abril


Ola chicas e chicos! Como o levades? Espero que ben. Bueno, aquí seguimos avanzando pasiño a pasiño. Xa sabedes, calquera cousa que non entendades ou que precisedes, pedídelle á educadora que me envíe un correo. Ánimo! 
E, por suposto, isto só son orientacións temporais, totalmente adaptábeis ao horario que teñades instaurado no Centro. 
Bueno, imos comezar entón correxindo os deberes que tiñades para esta semana.

1. Corrixamos a ACTIVIDADE S4. 
          Consello! Lembrade ler a teoría sobre a formación do presente simple (en afirmativo e negativo) nas páxinas 8-9. Tamén podedes ver os video explicativo sobre a formación do presente simple e fixádevos sobre todo que acontece na 3ºp.sg. Pay attention to the spelling rules for the 3rd p.sg.!

     S4. Actividade 1
            1. works
            2. gets up
            3. has breakfast (irregular verb)
            4. sells
            5. doesn't usually have (cuando el verbo termina en "o", engade "es")
            6. goes (cuando el verbo termina en "o", engade "es")
            7. does (cuando el verbo termina en "o", engade "es")
            8. watches (cuando el verbo termina en "ch", engade "es")
    
  S4. Actividade 2
Esta actividade é aberta, é dicir, cada persoa escribirá cousas diferentes porque é sobre a vosa rutina diaria. Así que vola corrixo á volta. Podedes facerlle unha gran exclamación vermella á esquerda da actividade para telo en conta.
Déixovos aquí a miña resposta como exemplo:

My name's Sabela and I live in VigoI work as a teacher. like my job because I meet a lot of different interesting students like you. I go to work every day by carI usually start work at 4pmI normally get up at 8.00am and I have breakfastI have lunch at 2pmI usually finish work at 9pm. In the afternoon I teach different subjects and levels. On Monday I don't usually sleep at home. usually stay in Ourense. usually get home at 10.30pm and walk my dog. have dinner at 11pm and after it watch TV. I usually go to bed at 12.30 am. On Saturdays usually go running or climbing in the mountains. On Sundays I usually have pizza for dinner.


2. Corrixamos a ACTIVIDADE S5.
      Consello: Lembrade ler a teoría sobre como formar o presente simple (en afirmativo e negativo) nas páxinas 8 e 9.
     1. visits (Jane = she)
      2. lives (Jane = she)
      3. drives (she)
      4. spend (they)
      5. do (they)
      6. go (they)
      7. has (Jane = she)
      8. eats (her sister = she)
      9. love (they)
      10. meet (she and her sister = they)
      11. get up (Jane = she)
      12. likes (she)
       13. wakes up  (her sister = she)
      14. works (she)
      15. gets (she)
      16. don't have (they)

3. Corrixamos a ACTIVIDADE S8. Tiñades que completar a táboa escribindo as mensaxes en afirmativo e negativo.
1. Affirmative: They SMOKE a lot. (igual)
          Negative: They DON'T SMOKE a lot. (don't + acción)

2. AffirmativeAnn TEACHES chemistry. (engadimos "-es" porque é 3ª p.sg., rematado en -ch)
      NegativeAnn DOESN'T TEACH chemistry. (engadimos "-es" a "do" porque é 3ª p.sg., en "-o")

3. AffirmativeThe Oxford bus STOPS here. (engadimos "-s" porque é 3ª p.sg., "the Oxford bus"=it)
   NegativeThe Oxford bus DOESN'T STOP here. (engádese "es" a "do" porque é 3ª p.sg., en "-o")
4. Affirmative: The teachers KNOW her. (igual porque "the teachers" = "they")
          Negative: The teachers DON'T KNOW her. (don't + acción)

5. AffirmativeThat child always SAYS 'thank you'. ("always" colócase xusto antes da acción)
   NegativeThat child DOESN'T always SAY 'thank you'. ("always" colócase xusto antes da acción)

6. AffirmativeJohn WORKS in a restaurant. (engadimos "-s" porque é 3ª p.sg., "John" = "he")
   NegativeJohn DOESN'T WORK in a restaurant. (engádese "es" a "do" porque é 3ª p.sg., en "-o")

7. Affirmative: We NEED more eggs. (igual)
          Negative: We DON'T NEED more eggs. (don't + acción)
8. AffirmativeMary LIKES parties.  (engadimos "-s" porque é 3ª p.sg., "Mary" = "she")
          NegativeMary DOESN'T LIKE parties.  (engádese "es" a "do" porque é 3ª p.sg., en "-o")

9. AffirmativeThe ticket COSTS $5.  (engadimos "-s" porque é 3ª p.sg., "the ticket" = "it")
          NegativeThe ticket DOESN'T COST $5. (engádese "es" a "do" porque é 3ª p.sg., en "-o")

10.Affirmative:My boss THINKS you're wonderful.(engade "s" porque é 3ª p.sg.,"my boss"="she")
     NegativeMy boss DOESN'T THINK you're wonderful.

4. Corrixamos a ACTIVIDADE S9. Tiñades que escoller a acción correcta das 3 que se vos ofrece entre paréntese e escribila en negativo -don't ____ - fixarvos en quen fai a acción por se é 3ª p.sg -doesn't ______-)
    
 1. I like football, but I DON'T LIKE rugby at all. (do + not = don't)
     2. She lives in Japan, but she DOESN'T SPEAK a word of Japanese. (3ª persona singular > +-es)
     3. I'm sorry. - I DON'T REMEMBER your name. (do + not = don't)
     4. He works in New York, but I DON'T KNOW what he does.
     5. Mary's really tired, but she DOESN'T WANT to go to bed. (3ª persona singular > +-es)
     6. We DON'T WANT a big flat - just one bedroom.
     7. Phil DOESN'T WORK very hard, but he makes a lot of money. (3ª persona singular > +-es)
     8. Ann's parents DON'T THINK I'm the right man for their daughter. (Ann's parents = they)

5. Unha vez que temos controlado como expresar rutinas e hábitos en afirmativo e negativo, imos aprender como facer preguntas. Primeiro, lede a teoría das páxinas 8-9. Segundo, vede o seguinte vídeo explicativo facendo click aquí: PRESENT SIMPLE QUESTIONS AND SHORT ANSWERS.


Deberes (en orde de prioridade, segundo o tempo do que dispoñades):
    
   1. Actividades:


  • A ACTIVIDADE S3 da páxina 6. Ímola facer de maneira oral na aula. O que quero é que engadades unha pregunta a maiores para cada unha delas. É dicir, ti vaslle preguntar a outra persoa "Do you do sport?(1º liña da actividade), se esa persoa di que non, tes que buscar outra persoa e preguntarlle o mesmo ata que alguén diga "Yes, I do". Entón é o momento que lle tes que facer unha pregunta a maiores, a que queiras. Esta é a pregunta que quero que escribades como deberes. Lembrade: as preguntas en PRESENTE SIMPLE van comezar por "DO YOU _____?
  • ACTIVIDADE S11 da páxina 11. Coas palabras que vos dan, tendes que formar preguntas engadindo "do" ou "does" segundo conveña. Lembrade "does" para a 3ª p.sg.! E tendes que dar respostas curtas en positivo ou negativo segundo o indica cada línea.
  • A ACTIVIDADE S12 da páxina 12. Coas palabras que vos dan, tendes que formar preguntas. Tende coidado: as palabras están desordeadas!


    
2. Comic: ide avanzando no comic e facendo as actividades.    
3. Extra Pack: ide avanzando e facendo as actividades do Extra Pack.


MONTELEDO 21 de abril


Ola chicas e chicos! Como o levades? Espero que ben. Bueno, aquí seguimos avanzando pasiño a pasiño. Xa sabedes, calquera cousa que non entendades ou que precisedes, pedídelle á educadora que me envíe un correo. Ánimo! E, por suposto, isto só son orientacións temporais, totalmente adaptábeis ao horario que teñades instaurado no Centro. Bueno, imos comezar entón correxindo os deberes que tiñades para esta semana.



  1. Correximos a ACTIVIDADE S3. Tiñades que escribir unha pregunta a maiores para cada unha delas. É dicir, ti vaslle preguntar a outra persoa "Do you do sport?(1º liña da actividade), se esa persoa di que non, tes que buscar outra persoa e preguntarlle o mesmo ata que alguén diga "Yes, I do". Entón é o momento que lle tes que facer unha pregunta a maiores, a que queiras. Esta é a pregunta que quero que escribades como deberes. Lembrade: as preguntas en PRESENTE SIMPLE van comezar por "DO YOU _____? Vídeo explicativo: PRESENT SIMPLE QUESTIONS AND SHORT ANSWERS.
  • Do you do sport? > YesI do. > What sports dyou do ? (pregunta exemplo, a vosa será diferente)
  • Do you eat out on weekdays? > Yes, I do. > Where dyou eat out(? exemplo, a vosa será diferente)
  • Do you cook lunch for next day? > Yes, I do. > What dyou usually cook(exemplo, a vosa diferente)
  • Do you go for a drink after work? > YesI do. > Where dyou go(? exemplo, a vosa será diferente)
  • Do you wake up early? > Yes, I do. > What time dyou wake up(? exemplo, a vosa será diferente)
  • Do you go to bed very late > YesI do. > Why dyou go to bed so late? (ex., a vosa será diferente)
  • Do you work on Saturday > YesI do. > Do you like it? (? exemplo, a vosa será diferente)
  • Do you have a shower at night > YesI do. > Do you dry your hair? (? exemplo, a vosa será diferente)

 2. Corrixamos a ACTIVIDADE S11 da páxina 11. Coas palabras que vos dan, tiñades que formar preguntas engadindo "do" ou "does" segundo conveña. Lembrade "does" para a 3ª p.sg.! E tendes que dar respostas curtas en positivo ou negativo segundo o indica cada línea.
  • Does she live with her parents? No, she doesn't("does" porque é 3ª p.sg, "she")
  • Do you like your new job? Yes, I do.
  • Do I speak good Italian? Yes, you do.
  • Do they work hard at university? No, they don't.
  • Do we usually give her a birthday present? Yes, we do.
  • Does your sister help you very much? Yes, she does(é 3ª p.sg, "your sister" = "she")
  • Does Alan smoke? No, he doesn't(é 3ª p.sg, "Alan" = "he")
  • Do you do yoga on Saturdays? No, I don't.

3. Corrixamos a ACTIVIDADE S12 da páxina 12 Coas palabras que vos dan, tiñades que formar preguntas. Tende coidado: as palabras están desordeadas!

  1. Does Mary like fish? (nas preguntas "does" vai antes da persoa)
  2. Do we usually go to bed late? (nas preguntas "do/ does" vai antes da persoa)
  3. Does my brother read at night?  (nas preguntas "do/ does" vai antes da persoa)
  4. Do we go jogging at the weekend? (nas preguntas "do/ does" vai antes da persoa)
  5. What does your daughter do? (cando hai interrogativo, wh-word, este comeza a ?)
  6. Do your parents live near me?  (nas preguntas "do/ does" vai antes da persoa)



4. Unha vez correxidos os deberes e controlado o presente simple, imos aprender os interrogativos (que, onde, por que...?). Primeiro, lede a teoría de "Question words" na páxina 12. Segundo, vede o seguinte vídeo explicativo: click here.



Deberes(en orde de prioridade, segundo o tempo do que dispoñades):
   1. Actividades:

  • A ACTIVIDADE S10 da páxina 11. Coas palabras que vos dan, tendes que formar preguntas engadindo "do" ou "does" segundo conveña. Lembrade "does" para a 3ª p.sg.!
  • A ACTIVIDADE S13 da páxina 13. Tendes que completar con un interrogativo (what?, who?...)
  • A ACTIVIDADE S14 da páxina 13. Tendes que completar con un interrogativo dos que os dan.
  • ACTIVIDADE S15 da páxina 14. Tendes que construír as preguntas para esas respostas. É posíbel máis dunha resposta.
  • A ACTIVIDADE S12 da páxina 12. Coas palabras que vos dan, tendes que formar preguntas. Tende coidado: as palabras están desordeadas!

2. Comic: ide avanzando no comic e facendo as actividades.    
3. Extra Pack: ide avanzando e facendo as actividades do Extra Pack.


See you soon, guys!!























Para á volta...
  2. Corrixamos a ACTIVIDADE S10. Coas palabras que vos dan, tendes que formar preguntas engadindo "do" ou "does" segundo conveña. Lembrade "does" para a 3ª p.sg.!


  1. How dyou pronounce this word?
  2. How dyou spell that?
  3. What does this word mean("does" porque é 3ª p.sg, "this word" = "it")
  4. How much dthey cost?
  5. Where dyou live?
  6. What do you do?
  7. How do you do?
  8. What time does the plane leave("does" porque é 3ª p.sg, "the plane" = "it")
  9. What time does the class start("does" porque é 3ª p.sg, "the class" = "it")
  10. What time does the train arrive("does" porque é 3ª p.sg, "the train" = "it")

No comments: