Como sabedes, debido ao coronavirus, non podo entrar no centro a darvos clase. Porén, mantede a vosa rutina e horario de estudo porque en xuño tendes que examinarvos igualmente. Para iso, utilizaremos este blogue (podedes escribir as vosas dúbidas ou comentarios como posts) e o meu correo electrónico (sabelaperezgonzalez@edu.xunta.es) como medio de comunicación.
Instrucións xerais: imos seguir o libro en orde estricto, así non vos perdedes.
*Se traballades ben, como recompensa ide á lapela "Songs" e tentade completar a Canción "DANCE MONKEY" da cantante "TONES AND I".
MONTELEDO 17 de marzo
1. Actividade "HOW TO MAKE AN ORIGAMI HEART".
- Collede o cuadrado vermello que hai dentro do sobre e situarvos onde nos quedamos o último día, na folla que se titula "HOW TO MAKE AN ORIGAMI HEART".
- Seguide as instrucións e facede o corazón de papiroflexia que vos indica.
- Volvédeo gardar no sobre para ensinarmo a min despois.
- SORTE!!!
- Isto xa volo pedín como deberes o último día.
- Cada unha de vós debedes buscar en internet unha figura de papiroflexia.
- Aprendela a facer.
- Escribide os pasos a seguir para facer esa figura (usando o imperativo: seguide o exemplo de "HOW TO MAKE AN ORIGAMI HEART")
- Á volta, cada unha de vós ensinarédeslle ao resto como facer esa figura.
- Este proxecto vale 0,5 pts sobre 10, así que CREATIVIDADE chicas e chicos!!
MONTELEDO 24 de marzo
Bo día chicas e chicos! Que tal estades? Espero que estedes fortes, física e mentalmente! Espero que vos gustase as actividades de Origami da semana pasada. Hoxe imos a traballar algo de vocabulario, accións relacioanadas coa nosa rutina diaria. Imos alá!
SITUARVOS na folla que pon na parte inferior "Páxina 4 de 41" e na parte superior "2. Secuencia de contidos e actividades".
1. Que verbos de rutina diaria sabedes? Escribide as que saibades en inglés. Aquí tendes un video para refrescarvos a memoria.
Watch TV, get up....
2. Agora, pensade nas cousas que facedes diariamente e escribídeas na columna correcta. Usade o diccionario se for preciso.
IN THE MORNING IN THE AFTERNOON IN THE EVENING
(until 12.00) (from 12.00 to 18.00) (from 18.00 to 24.00)
have breakfast have lunch have dinner
have a break watch the news go to the gym
*Cando rematedes, desplazarvos cara abaixo nesta páxina para ver as solucións.
3. Agora, correxide e completade a lista anterior. Pode que vós derades máis opcións das que eu poño aquí, PERFECTO!
IN THE MORNING IN THE AFTERNOON IN THE EVENING
(until 12.00) (from 12.00 to 18.00) (from 18.00 to 24.00)
wake up (cook lunch) (cook dinner)
get up have lunch do my homework
have a shower (do the washing up) (do yoga)
get dressed watch the news (play tennis)
clean and tidy my room have a siesta/ take a nap (go to the gym)
have breakfast watch TV (have a drink)
(take the bus) (go for a walk) have dinner
walk to school/ (work) (go shopping) watch a film
leave my room/ (home) (go running) meet friends
start school/ (work) (go swimming)
have a break
have a snack
finish school/ (work)
go back to my room / (home)
4. Situarvos na seguinte páxina, na páxina 5. Mirade os debuxos e estudiade o vocabulario.
Deberes para a próxima semana:
1. A ACTIVIDADE S1
*Se rematedes estas actividades,
1. Ide lendo o comic e facendo as súas actividades.
2. Ide avanzando no Extra Pack.
Bueno, imos comezar correxindo a actividades S1 que tiñades de deberes.
1. Correximos a ACTIVIDADE S1. Tiñades que poñer as accións dos debuxos na columna correspondente e engadir algúns máis. Se tendes máis dos que eu poño, PERFECTO!
HAVE GO TO GO +-ing DO PLAY OTHER VERBS
breakfast the gym swimming yoga tennis watch TV
a shower/ a bath work running the shopping football wake up
a coffee bed fishing my homework handball get up
lunch shopping the housework basketball get dressed
dinner the washing-up the piano leave home
a siesta aerobics the guitar drive/walk to school
a drink karate start/ finish work/ school
study/ work late
get home/ to my room
cook dinner
sleep
take the bus
meet friends
take a nap
Agora imos aprender como expresar hábitos, rutinas, para iso imos usar un tempo verbal que se coñece como PRESENT SIMPLE. No libro, tédelo explicado nas páxinas 8-9. Porén, podedes tamén ver os vídeos explicativos.
Imos comezar por ver como se expresan rutinas en AFIRMATIVO. Facede click here. Prestade atención ás regras de soletreo para a 3ªp.sg.!
2. Para practicar a teoría lida/vista, agora imos facer a ACTIVIDADE S6. Tendes que formar a 3ªp.sg. desas accións.
*Unha vez rematada a actividade, deslizaros máis abaixo nesta páxina onde poderedes comprobar as vosas respostas.
3. Correximos a ACTIVIDADE S6.
1. catches (os verbos rematados en "ch", engaden "es")
2. cooks
3. fetches (os verbos rematados en "ch", engaden "es")
4. lives
5. has (verbo irregular)
6. goes (os verbos rematados en "o", engaden "es")
7. copies (os verbos rematados en consonante + "y", cambia o "y" por "i" e engade "es")
8. fixes (os verbos rematados en "ch", "x", engaden "es")
9. carries (os verbos rematados en consonante + "y", cambia o "y" por "i" e engade "es")
10. watches (os verbos rematados en "ch", "x", engaden "es")
11. misses (os verbos rematados en "ch", "x", "ss", engaden "es")
12. buys
13. studies (os verbos rematados en consonante + "y", cambia o "y" por "i" e engade "es")
14. touches (os verbos rematados en "ch", "x", "ss", engaden "es")
15. kisses (os verbos rematados en "ch", "x", "ss", engaden "es")
16. smokes
17. enjoys
18. gets dressed
19. hurries (os verbos rematados en consonante + "y", cambia o "y" por "i" e engade "es")
20. leaves
21. wishes (os verbos rematados en "ch", "x", "ss", "sh", engaden "es")
4. Facemos a ACTIVIDADE S7. Tendes que colocar a acción que está entre parénteses en PRESENT SIMPLE.
*Unha vez rematada a actividade, deslizaros máis abaixo nesta páxina onde poderedes comprobar as vosas respostas.
5. Correximos a ACTIVIDADE S7.
1. Children ask... (Children = they)
2. She goes... (os verbos rematados en "o", engaden "es")
3. A lot of birds fly... (a lot of birds = 'moitos paxaros' = they)
4. She studies.... (os verbos rematados en consonante + "y", cambia o "y" por "i" e engade "es")
5. My father watches... (os verbos rematados en "ch", "x", "ss", "sh", engaden "es")
6. He speaks... (Na 3º p.s.g, os verbos deben engadir -s (-es nalgúns casos)).
7. He fights... (Na 3º p.s.g do PRESENT SIMPLE, os verbos deben engadir -s (-es nalgúns casos)).
8. Big dogs like... (Big dogs = they)
9. He pushes... (os verbos rematados en "ch", "x", "ss", "sh", engaden "es")
10. Lessons start... (Lessons = they)
Agora que sabemos expresar rutinas e hábitos en afirmativo, deberíamos aprender a dicir cando as facemos (time expressions) ou como a miúdo (adverbs of frequency). Podedes ler a teoría na páxina 6 dentro da actividade S2. Porén tamén podedes ver os seguintes videos explicativos:
Deberes para despois de Semana Santa:
1. Actividade S2 (páxina 6). Tendes que escribir mensaxes sobre con que frecuencia e/ou cando facedes as accións que aparecen na táboa.
*Se rematedes estas actividades,
2. Ide lendo o comic e facendo as súas actividades.
3. Ide avanzando no Extra Pack.
1. Corrixamos a ACTIVIDADE S2 da páx. 6. (tiñades que escribir mensaxes sobre con que frecuencia e/ou cando facedes as accións que aparecen na táboa).
Agora imos aprender como expresar hábitos, rutinas en NEGATIVO. No libro, tédelo explicado nas páxinas 8-9. Porén, podedes tamén ver o vídeo explicativo facendo click aquí: PRESENT SIMPLE NEGATIVE.
Deberes (en orde de prioridade, segundo o tempo do que dispoñades):
1. Actividades: S4 da páx. 7 (a presentación de Larry está en 1ª persoa e as mensaxes que tendes que completar están en 3ª persoa singular -Larry, he- así que o que tendes que facer e completar coa acción correspondente segundo a presentación e engadirlle -s/-es segundo corresponda); S5 da páxina 8 (debedes completar a descrición do fin de semana de Jane escollendo a acción correspondente, engadíndolle -s/-es no caso de ser 3ª p.sg. e fixarvos se precisades a acción en afirmativa ou negativa); S8 da páxina 10 (debedes completar a táboa escribindo as mensaxes en afirmativo e negativo); S9 da páxina 11 (debedes escoller a acción correcta das 3 que se vos ofrece entre paréntese e escribila en negativo -don't ____ - fixarvos en quen fai a acción por se é 3ª p.sg -doesn't ________-)
2. Comic: ide avanzando no comic e facendo as actividades.
3. Extra Pack: ide avanzando e facendo as actividades do Extra Pack.
1. Corrixamos a ACTIVIDADE S4.
Consello! Lembrade ler a teoría sobre a formación do presente simple (en afirmativo e negativo) nas páxinas 8-9. Tamén podedes ver os video explicativo sobre a formación do presente simple e fixádevos sobre todo que acontece na 3ºp.sg. Pay attention to the spelling rules for the 3rd p.sg.!
My name's Sabela and I live in Vigo. I work as a teacher. I like my job because I meet a lot of different interesting students like you. I go to work every day by car. I usually start work at 4pm. I normally get up at 8.00am and I have breakfast. I have lunch at 2pm. I usually finish work at 9pm. In the afternoon I teach different subjects and levels. On Monday I don't usually sleep at home. I usually stay in Ourense.
2. Corrixamos a ACTIVIDADE S5.
Consello: Lembrade ler a teoría sobre como formar o presente simple (en afirmativo e negativo) nas páxinas 8 e 9.
3. Corrixamos a ACTIVIDADE S8. Tiñades que completar a táboa escribindo as mensaxes en afirmativo e negativo.
Deberes para a próxima semana:
1. A ACTIVIDADE S1
*Se rematedes estas actividades,
1. Ide lendo o comic e facendo as súas actividades.
2. Ide avanzando no Extra Pack.
MONTELEDO 31 de marzo
Como o levades chicas e chicos? Agardo que ben. Bueno, como semella que isto vai para longo, tendes que esforzarvos a tope e convertirvos en estudantes autónomas e autónomos e super responsábeis da vosa aprendizaxe porque á volta, só teremos tempo para facer os exames e pouco máis así que, por favor, ide avanzando nos contidos e entendéndoos e estudiándoos. Calqueira dúbida, escribides aquí un post ou enviades un correo electrónico coas dúbidas (sabelaperezgonzalez@edu.xunta.es).Bueno, imos comezar correxindo a actividades S1 que tiñades de deberes.
1. Correximos a ACTIVIDADE S1. Tiñades que poñer as accións dos debuxos na columna correspondente e engadir algúns máis. Se tendes máis dos que eu poño, PERFECTO!
HAVE GO TO GO +-ing DO PLAY OTHER VERBS
breakfast the gym swimming yoga tennis watch TV
a shower/ a bath work running the shopping football wake up
a coffee bed fishing my homework handball get up
lunch shopping the housework basketball get dressed
dinner the washing-up the piano leave home
a siesta aerobics the guitar drive/walk to school
a drink karate start/ finish work/ school
study/ work late
get home/ to my room
cook dinner
sleep
take the bus
meet friends
take a nap
Agora imos aprender como expresar hábitos, rutinas, para iso imos usar un tempo verbal que se coñece como PRESENT SIMPLE. No libro, tédelo explicado nas páxinas 8-9. Porén, podedes tamén ver os vídeos explicativos.
Imos comezar por ver como se expresan rutinas en AFIRMATIVO. Facede click here. Prestade atención ás regras de soletreo para a 3ªp.sg.!
2. Para practicar a teoría lida/vista, agora imos facer a ACTIVIDADE S6. Tendes que formar a 3ªp.sg. desas accións.
*Unha vez rematada a actividade, deslizaros máis abaixo nesta páxina onde poderedes comprobar as vosas respostas.
3. Correximos a ACTIVIDADE S6.
1. catches (os verbos rematados en "ch", engaden "es")
2. cooks
3. fetches (os verbos rematados en "ch", engaden "es")
4. lives
5. has (verbo irregular)
6. goes (os verbos rematados en "o", engaden "es")
7. copies (os verbos rematados en consonante + "y", cambia o "y" por "i" e engade "es")
8. fixes (os verbos rematados en "ch", "x", engaden "es")
9. carries (os verbos rematados en consonante + "y", cambia o "y" por "i" e engade "es")
10. watches (os verbos rematados en "ch", "x", engaden "es")
11. misses (os verbos rematados en "ch", "x", "ss", engaden "es")
12. buys
13. studies (os verbos rematados en consonante + "y", cambia o "y" por "i" e engade "es")
14. touches (os verbos rematados en "ch", "x", "ss", engaden "es")
15. kisses (os verbos rematados en "ch", "x", "ss", engaden "es")
16. smokes
17. enjoys
18. gets dressed
19. hurries (os verbos rematados en consonante + "y", cambia o "y" por "i" e engade "es")
20. leaves
21. wishes (os verbos rematados en "ch", "x", "ss", "sh", engaden "es")
4. Facemos a ACTIVIDADE S7. Tendes que colocar a acción que está entre parénteses en PRESENT SIMPLE.
*Unha vez rematada a actividade, deslizaros máis abaixo nesta páxina onde poderedes comprobar as vosas respostas.
5. Correximos a ACTIVIDADE S7.
1. Children ask... (Children = they)
2. She goes... (os verbos rematados en "o", engaden "es")
3. A lot of birds fly... (a lot of birds = 'moitos paxaros' = they)
4. She studies.... (os verbos rematados en consonante + "y", cambia o "y" por "i" e engade "es")
5. My father watches... (os verbos rematados en "ch", "x", "ss", "sh", engaden "es")
6. He speaks... (Na 3º p.s.g, os verbos deben engadir -s (-es nalgúns casos)).
7. He fights... (Na 3º p.s.g do PRESENT SIMPLE, os verbos deben engadir -s (-es nalgúns casos)).
8. Big dogs like... (Big dogs = they)
9. He pushes... (os verbos rematados en "ch", "x", "ss", "sh", engaden "es")
10. Lessons start... (Lessons = they)
Agora que sabemos expresar rutinas e hábitos en afirmativo, deberíamos aprender a dicir cando as facemos (time expressions) ou como a miúdo (adverbs of frequency). Podedes ler a teoría na páxina 6 dentro da actividade S2. Porén tamén podedes ver os seguintes videos explicativos:
- Os ADVERBS OF FREQUENCY (always, usually, sometimes, never) van situados xusto antes da acción. P.ex: I never watch TV. Video explicativo.
- O resto de TIME EXPRESSIONS van ao final da mensaxe: I watch TV at night. Video explicativo.
Deberes para despois de Semana Santa:
1. Actividade S2 (páxina 6). Tendes que escribir mensaxes sobre con que frecuencia e/ou cando facedes as accións que aparecen na táboa.
*Se rematedes estas actividades,
2. Ide lendo o comic e facendo as súas actividades.
3. Ide avanzando no Extra Pack.
MONTELEDO 14 de abril
Ola chicas e chicos! Como o levades? Espero que ben. Bueno, aquí seguimos avanzando pasiño a pasiño. Xa sabedes, calquera cousa que non entendades ou que precisedes, pedídelle á educadora que me envíe un correo. Ánimo!
E, por suposto, isto só son orientacións temporais, totalmente adaptábeis ao horario que teñades instaurado no Centro.
Bueno, imos comezar entón correxindo os deberes que tiñades para esta semana.
Bueno, imos comezar entón correxindo os deberes que tiñades para esta semana.
1. Corrixamos a ACTIVIDADE S2 da páx. 6. (tiñades que escribir mensaxes sobre con que frecuencia e/ou cando facedes as accións que aparecen na táboa).
* IMPORTANTE!
- Os ADVERBS OF FREQUENCY (always, usually, sometimes, never) van situados xusto antes da acción. P.ex: I never watch TV. Video explicativo.
- O resto de TIME EXPRESSIONS van ao final da mensaxe: I watch TV at night. Video explicativo.
Como aquí cada persoa escribirá diferentes oracións, xa que é unha actividade aberta, vola corrixo á volta. Podedes facerlle unha gran exclamación vermella á esquerda da actividade para telo en conta.
Como exemplo deixo aquí as miñas mensaxes, mais CADA PERSOA DEBE FACER AS SÚAS PROPIAS MENSAXES SEGUNDO A SÚA VIDA.
Go out at night: I sometimes go out at night, but I don't like discotheques.
Cook pasta: I never cook pasta because I prefer rice or couscous.
Do the housework: I always do the housework, but only my share, of course.
Work in the afternoon: I usually work in the afternoon.
Wake up at 6.30: I never get up at 6:30. I usually get up at 7.30.
Drive to work: I usually drive to work but I sometimes go in a Blablacar as a passenger.
Do my homework: I usually do my homework (i.e. correct your homework) just the day before.
Go to bed at 11.30: I never go to bed at 11.30. I usually go to bed a bit later.
Agora imos aprender como expresar hábitos, rutinas en NEGATIVO. No libro, tédelo explicado nas páxinas 8-9. Porén, podedes tamén ver o vídeo explicativo facendo click aquí: PRESENT SIMPLE NEGATIVE.
Deberes (en orde de prioridade, segundo o tempo do que dispoñades):
1. Actividades: S4 da páx. 7 (a presentación de Larry está en 1ª persoa e as mensaxes que tendes que completar están en 3ª persoa singular -Larry, he- así que o que tendes que facer e completar coa acción correspondente segundo a presentación e engadirlle -s/-es segundo corresponda); S5 da páxina 8 (debedes completar a descrición do fin de semana de Jane escollendo a acción correspondente, engadíndolle -s/-es no caso de ser 3ª p.sg. e fixarvos se precisades a acción en afirmativa ou negativa); S8 da páxina 10 (debedes completar a táboa escribindo as mensaxes en afirmativo e negativo); S9 da páxina 11 (debedes escoller a acción correcta das 3 que se vos ofrece entre paréntese e escribila en negativo -don't ____ - fixarvos en quen fai a acción por se é 3ª p.sg -doesn't ________-)
2. Comic: ide avanzando no comic e facendo as actividades.
3. Extra Pack: ide avanzando e facendo as actividades do Extra Pack.
MONTELEDO 21 de abril
Ola chicas e chicos! Como o levades? Espero que ben. Bueno, aquí seguimos avanzando pasiño a pasiño. Xa sabedes, calquera cousa que non entendades ou que precisedes, pedídelle á educadora que me envíe un correo. Ánimo!
E, por suposto, isto só son orientacións temporais, totalmente adaptábeis ao horario que teñades instaurado no Centro.
Bueno, imos comezar entón correxindo os deberes que tiñades para esta semana.
Bueno, imos comezar entón correxindo os deberes que tiñades para esta semana.
1. Corrixamos a ACTIVIDADE S4.
Consello! Lembrade ler a teoría sobre a formación do presente simple (en afirmativo e negativo) nas páxinas 8-9. Tamén podedes ver os video explicativo sobre a formación do presente simple e fixádevos sobre todo que acontece na 3ºp.sg. Pay attention to the spelling rules for the 3rd p.sg.!
S4. Actividade 1
1. works
2. gets up
3. has breakfast (irregular verb)
4. sells
5. doesn't usually have (cuando el verbo termina en "o", engade "es")
6. goes (cuando el verbo termina en "o", engade "es")
7. does (cuando el verbo termina en "o", engade "es")
8. watches (cuando el verbo termina en "ch", engade "es")
S4. Actividade 2
Esta actividade é aberta, é dicir, cada persoa escribirá cousas diferentes porque é sobre a vosa rutina diaria. Así que vola corrixo á volta. Podedes facerlle unha gran exclamación vermella á esquerda da actividade para telo en conta.
Déixovos aquí a miña resposta como exemplo:
My name's Sabela and I live in Vigo. I work as a teacher. I like my job because I meet a lot of different interesting students like you. I go to work every day by car. I usually start work at 4pm. I normally get up at 8.00am and I have breakfast. I have lunch at 2pm. I usually finish work at 9pm. In the afternoon I teach different subjects and levels. On Monday I don't usually sleep at home. I usually stay in Ourense.
I usually get home at 10.30pm and I walk my dog. I have dinner at 11pm and after it I watch TV. I usually go to bed at 12.30 am. On Saturdays I usually go running or climbing in the mountains. On Sundays I usually have pizza for dinner.
2. Corrixamos a ACTIVIDADE S5.
Consello: Lembrade ler a teoría sobre como formar o presente simple (en afirmativo e negativo) nas páxinas 8 e 9.
1. visits (Jane = she)
2. lives (Jane = she)
3. drives (she)
4. spend (they)
5. do (they)
6. go (they)
7. has (Jane = she)
8. eats (her sister = she)
9. love (they)
10. meet (she and her sister = they)
11. gets up (Jane = she)
12. likes (she)
13. wakes up (her sister = she)
14. works (she)
15. gets (she)
16. don't have (they)
3. Corrixamos a ACTIVIDADE S8. Tiñades que completar a táboa escribindo as mensaxes en afirmativo e negativo.
1. Affirmative: They SMOKE a lot. (igual)
Negative: They DON'T SMOKE a lot. (don't + acción)
2. Affirmative: Ann TEACHES chemistry. (engadimos "-es" porque é 3ª p.sg., rematado en -ch)
Negative: Ann DOESN'T TEACH chemistry. (engadimos "-es" a "do" porque é 3ª p.sg., en "-o")
3. Affirmative: The Oxford bus STOPS here. (engadimos "-s" porque é 3ª p.sg., "the Oxford bus"=it)
Negative: The Oxford bus DOESN'T STOP here. (engádese "es" a "do" porque é 3ª p.sg., en "-o")
4. Affirmative: The teachers KNOW her. (igual porque "the teachers" = "they")
Negative: The teachers DON'T KNOW her. (don't + acción)
5. Affirmative: That child always SAYS 'thank you'. ("always" colócase xusto antes da acción)
Negative: That child DOESN'T always SAY 'thank you'. ("always" colócase xusto antes da acción)
6. Affirmative: John WORKS in a restaurant. (engadimos "-s" porque é 3ª p.sg., "John" = "he")
Negative: John DOESN'T WORK in a restaurant. (engádese "es" a "do" porque é 3ª p.sg., en "-o")
7. Affirmative: We NEED more eggs. (igual)
Negative: We DON'T NEED more eggs. (don't + acción)
8. Affirmative: Mary LIKES parties. (engadimos "-s" porque é 3ª p.sg., "Mary" = "she")
Negative: Mary DOESN'T LIKE parties. (engádese "es" a "do" porque é 3ª p.sg., en "-o")
9. Affirmative: The ticket COSTS $5. (engadimos "-s" porque é 3ª p.sg., "the ticket" = "it")
Negative: The ticket DOESN'T COST $5. (engádese "es" a "do" porque é 3ª p.sg., en "-o")
10.Affirmative:My boss THINKS you're wonderful.(engade "s" porque é 3ª p.sg.,"my boss"="she")
Negative: My boss DOESN'T THINK you're wonderful.
4. Corrixamos a ACTIVIDADE S9. Tiñades que escoller a acción correcta das 3 que se vos ofrece entre paréntese e escribila en negativo -don't ____ - fixarvos en quen fai a acción por se é 3ª p.sg -doesn't ________-)
1. I like football, but I DON'T LIKE rugby at all. (do + not = don't)
2. She lives in Japan, but she DOESN'T SPEAK a word of Japanese. (3ª persona singular > +-es)
3. I'm sorry. - I DON'T REMEMBER your name. (do + not = don't)
4. He works in New York, but I DON'T KNOW what he does.
5. Mary's really tired, but she DOESN'T WANT to go to bed. (3ª persona singular > +-es)
6. We DON'T WANT a big flat - just one bedroom.
7. Phil DOESN'T WORK very hard, but he makes a lot of money. (3ª persona singular > +-es)
8. Ann's parents DON'T THINK I'm the right man for their daughter. (Ann's parents = they)
5. Unha vez que temos controlado como expresar rutinas e hábitos en afirmativo e negativo, imos aprender como facer preguntas. Primeiro, lede a teoría das páxinas 8-9. Segundo, vede o seguinte vídeo explicativo facendo click aquí: PRESENT SIMPLE QUESTIONS AND SHORT ANSWERS.
Deberes (en orde de prioridade, segundo o tempo do que dispoñades):
1. Actividades:
* A ACTIVIDADE S3 da páxina 6. Ímola facer de maneira oral na aula. O que quero é que engadades unha pregunta a maiores para cada unha delas. É dicir, ti vaslle preguntar a outra persoa "Do you do sport?(1º liña da actividade), se esa persoa di que non, tes que buscar outra persoa e preguntarlle o mesmo ata que alguén diga "Yes, I do". Entón é o momento que lle tes que facer unha pregunta a maiores, a que queiras. Esta é a pregunta que quero que escribades como deberes. Lembrade: as preguntas en PRESENTE SIMPLE van comezar por "DO YOU _____?
* A ACTIVIDADE S10 da páxina 11. Coas palabras que vos dan, tendes que formar preguntas engadindo "do" ou "does" segundo conveña. Lembrade "does" para a 3ª p.sg.!
* A ACTIVIDADE S11 da páxina 11. Coas palabras que vos dan, tendes que formar preguntas engadindo "do" ou "does" segundo conveña. Lembrade "does" para a 3ª p.sg.! E tendes que dar respostas curtas en positivo ou negativo segundo o indica cada línea.
* A ACTIVIDADE S12 da páxina 12. Coas palabras que vos dan, tendes que formar preguntas. Tende coidado: as palabras están desordeadas!
2. Comic: ide avanzando no comic e facendo as actividades.
3. Extra Pack: ide avanzando e facendo as actividades do Extra Pack.
See you soon, guys!!Negative: They DON'T SMOKE a lot. (don't + acción)
2. Affirmative: Ann TEACHES chemistry. (engadimos "-es" porque é 3ª p.sg., rematado en -ch)
Negative: Ann DOESN'T TEACH chemistry. (engadimos "-es" a "do" porque é 3ª p.sg., en "-o")
3. Affirmative: The Oxford bus STOPS here. (engadimos "-s" porque é 3ª p.sg., "the Oxford bus"=it)
Negative: The Oxford bus DOESN'T STOP here. (engádese "es" a "do" porque é 3ª p.sg., en "-o")
4. Affirmative: The teachers KNOW her. (igual porque "the teachers" = "they")
Negative: The teachers DON'T KNOW her. (don't + acción)
5. Affirmative: That child always SAYS 'thank you'. ("always" colócase xusto antes da acción)
Negative: That child DOESN'T always SAY 'thank you'. ("always" colócase xusto antes da acción)
6. Affirmative: John WORKS in a restaurant. (engadimos "-s" porque é 3ª p.sg., "John" = "he")
Negative: John DOESN'T WORK in a restaurant. (engádese "es" a "do" porque é 3ª p.sg., en "-o")
7. Affirmative: We NEED more eggs. (igual)
Negative: We DON'T NEED more eggs. (don't + acción)
8. Affirmative: Mary LIKES parties. (engadimos "-s" porque é 3ª p.sg., "Mary" = "she")
Negative: Mary DOESN'T LIKE parties. (engádese "es" a "do" porque é 3ª p.sg., en "-o")
9. Affirmative: The ticket COSTS $5. (engadimos "-s" porque é 3ª p.sg., "the ticket" = "it")
Negative: The ticket DOESN'T COST $5. (engádese "es" a "do" porque é 3ª p.sg., en "-o")
10.Affirmative:My boss THINKS you're wonderful.(engade "s" porque é 3ª p.sg.,"my boss"="she")
Negative: My boss DOESN'T THINK you're wonderful.
4. Corrixamos a ACTIVIDADE S9. Tiñades que escoller a acción correcta das 3 que se vos ofrece entre paréntese e escribila en negativo -don't ____ - fixarvos en quen fai a acción por se é 3ª p.sg -doesn't ________-)
1. I like football, but I DON'T LIKE rugby at all. (do + not = don't)
2. She lives in Japan, but she DOESN'T SPEAK a word of Japanese. (3ª persona singular > +-es)
3. I'm sorry. - I DON'T REMEMBER your name. (do + not = don't)
4. He works in New York, but I DON'T KNOW what he does.
5. Mary's really tired, but she DOESN'T WANT to go to bed. (3ª persona singular > +-es)
6. We DON'T WANT a big flat - just one bedroom.
7. Phil DOESN'T WORK very hard, but he makes a lot of money. (3ª persona singular > +-es)
8. Ann's parents DON'T THINK I'm the right man for their daughter. (Ann's parents = they)
5. Unha vez que temos controlado como expresar rutinas e hábitos en afirmativo e negativo, imos aprender como facer preguntas. Primeiro, lede a teoría das páxinas 8-9. Segundo, vede o seguinte vídeo explicativo facendo click aquí: PRESENT SIMPLE QUESTIONS AND SHORT ANSWERS.
Deberes (en orde de prioridade, segundo o tempo do que dispoñades):
1. Actividades:
* A ACTIVIDADE S3 da páxina 6. Ímola facer de maneira oral na aula. O que quero é que engadades unha pregunta a maiores para cada unha delas. É dicir, ti vaslle preguntar a outra persoa "Do you do sport?(1º liña da actividade), se esa persoa di que non, tes que buscar outra persoa e preguntarlle o mesmo ata que alguén diga "Yes, I do". Entón é o momento que lle tes que facer unha pregunta a maiores, a que queiras. Esta é a pregunta que quero que escribades como deberes. Lembrade: as preguntas en PRESENTE SIMPLE van comezar por "DO YOU _____?
* A ACTIVIDADE S10 da páxina 11. Coas palabras que vos dan, tendes que formar preguntas engadindo "do" ou "does" segundo conveña. Lembrade "does" para a 3ª p.sg.!
* A ACTIVIDADE S11 da páxina 11. Coas palabras que vos dan, tendes que formar preguntas engadindo "do" ou "does" segundo conveña. Lembrade "does" para a 3ª p.sg.! E tendes que dar respostas curtas en positivo ou negativo segundo o indica cada línea.
* A ACTIVIDADE S12 da páxina 12. Coas palabras que vos dan, tendes que formar preguntas. Tende coidado: as palabras están desordeadas!
2. Comic: ide avanzando no comic e facendo as actividades.
3. Extra Pack: ide avanzando e facendo as actividades do Extra Pack.
3. Correximos a ACTIVIDADE S3. Tiñades que escribir unha pregunta a maiores para cada unha delas. É dicir, ti vaslle preguntar a outra persoa "Do you do sport?(1º liña da actividade), se esa persoa di que non, tes que buscar outra persoa e preguntarlle o mesmo ata que alguén diga "Yes, I do". Entón é o momento que lle tes que facer unha pregunta a maiores, a que queiras. Esta é a pregunta que quero que escribades como deberes. Lembrade: as preguntas en PRESENTE SIMPLE van comezar por "DO YOU _____? Vídeo explicativo: PRESENT SIMPLE QUESTIONS AND SHORT ANSWERS.
Do you go for a drink after work? > Yes, I do. > Where do you go?Do you wake up early? > Yes, I do. > What time do you wake up?Do you go to bed very late > Yes, I do. > Why do you go to bed so late?Do you work on Saturday > Yes, I do. > Do you like it?Do you have a shower at night > Yes, I do. > Do you dry your hair?
No comments:
Post a Comment